2014. április 15., kedd

VIII. FEJEZET

"Sarah szemszöge"

Elég sokáig beszélgettünk, amikor rá néztem az órámra már 10:30-at mutatott, így úgy döntöttem, hogy lassan elindulok haza. Holnap reggel még fel is kell kelnem.
- Elindulok haza. Holnap reggel 7-kor találkozunk. - köszöntem el a srácoktól a lányok meg egyesével megöleltek. - Sziasztok!
- Szia! -  hallatszott a válasz. Kimentem az ajtón majd elindultam a lift fele. Megnyomtam a lift gombját. Nem kellet sokat várnom ám egy olyan ember lépet ki a liftből akire nem számítottam...
- Gyere arra van a szobám.- motyogta Harry a lány nyakába aki szerintem nem csak nekem volt ismeretlen, hanem Harrynek is. Szóval mégis van igazság az újság cikkekben. Beléptem a liftbe, majd a földszinten kiszálltam a belőle. Még oda köszöntem Eriknek, aki már majdnem aludt a recepciós pulton. Lassan sétáltam mert kiakartam a fejem szellőztetni. Pár könnycsepp végig szaladt az arcomon. Gyorsan letöröltem őket. Nem akartam egy olyan fiú miatt sírni akit még alig ismerek egy napja. De mégis valami megfogott benne.
(olvasás közben hallgassátok)
Mikor haza értem nem volt otthon Dan. Leültem a szobámban az ágyamra és elővetem azt a dobozt amibe beraktam az emlékeket amikor szakítottunk Leonnal. Ujra megnéztem őket. Sok-sok kép amin csókolózunk. Akkor még olyan boldog voltam.



Persze ilyenkor Dan sincs itthon hogy tudnánk egy kicsit beszélgetni. Értem én hogy szeretni Annat de én pedig a húga vagyok. nagyon rég nem tartottunk olyan igaz tesós napot pedig régen hetente elmentünk valahova ketten de most még itthon sincs. Bár szeretnék ez ellen tenni de mégis ez az ő élete és én nem feltétlenül szólhatok bele. Lassan megnyugodtam és megnéztem az időt. Már elég kèsőre járt így ugy ahogy voltam elaludtam. Reggel az ébresztőnre keltem 6:30-kor. Még álmos voltam hisz elég késön aludtam el. Lassan kikászálodtam az ágyamból és elmentem zuhanyozni. Megmostam a hajam,mert a tegnapi medencézéstöl igen kocos lett. Felöltöztem és lementem reggelizni. Mikor elmentem Dan szobája elött halk szuszogàsg hallotam. Szóval haza jött tegnap este akarom mondani ma hajnalban. Sime szenvicset ettem majd elmentem fogat mosni. Ma egykicsit több sminkre volt szükségem az éjjeli sírás nyomait eltüntetni. Lassan elindultam a száloda felé. Utközben bementem meg venni szokásos reggeli kávémat. A hotelba érve köszöntem Petrának.
- Á, jó reggelt. A fönők vàr az irodájában.
- Köszi, nem tudod hogy miért? - érdeklödtem
- Azt hiszem a mostani munkádról van szó.
- Rendben, köszönöm.- elindultam Petrik iródája felé. Ott bekopogtam majd bementem.
- Szia Sarah.
- Hello.
- Tegnap este volt alkalmam beszélgetni Lux szüleivel akik nagyon meg vannak elégedve a munkáddal.
- Ennek örülök. Nagyon aranyos Lux és a srácok is kedvesek.
- Reméltem hogy megfognak téged kedvelni de ugy túnik hogy dikerült.
- Szerintem is.
- Rendben akkor nem is tartalak fenn tovább. Jó munkát.
- Köszönöm. Szia.
- Szia.
Elindultam fel Luxékhoz. Még tegnap mondta Luo hogy ha lehet ma korán jöjjek mert valahova sietnek. Bekopogtam majd Tom nyitot ajtot.
- Jó reggelt.- köszöntem.
- Szia. Lux még alszik itt van a tàska a cuccaival. Szobakártya. Várd meg amig felébred majd menyetek el enni, a többit már rád bizom.-magyaràzot Luo.
- Ok
-Akkor mi mentünk is. Szia.
- Sziasztok.- és akkor most vàrhatom hogy Lux baba felébredjen....
Sarah and Leon




(bocsi a rövid és késői részért)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó rész lett, várom a kövit! :)
    Hogy sikerült a felvételid, hova fogsz járni? :))
    D xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük szépen h írtál komit, nagyon sokat jelent nekünk...tényleg. köszönöm kérdésed jól sikerült. Nem tudom hova vagy valosi de én a város legjobb gimnáziumába fogok menni. Anna pedig a második legjobba. Hamarosan kint lesz a kövi is, a hét elején biztosan. Pepi:-):-)

      Törlés