2014. március 3., hétfő

III. FEJEZET


~" Sarah szemszöge "~

Úton a bár felé megint elfogott az az érzés amit már a teremben is éreztem, amikor Harry beszélt.
Nem is tudom semmihez hasonlítani ezt az érzést, valami nagyon különleges, de nem tudom mi lehet az. Talán szerelem nem az nem létezik, hogy ilyen hamar beleszeretek valakibe akit nem is ismerek, vagy mégis. Ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben a bár felé sétálva. Megérkeztünk, kéretem egy limonádét a pultostól és egy üres asztalhoz sétáltam, Harryéket már abban a pillanatban elvesz-tettem, ahogy beértünk a bárba. Elsőként Perrie és Zayn jöttek oda hozzám, hosszasan beszélgettünk úgy érzem megkedveltek. Néha-néha Harry-re pillantottam, aki a bár másik felében beszélgetett Liamel és Danielle-vel (azt hiszem ők voltak azok). Egyszer ő is engem nézett, aztán hirtelen elkapta a fejét. Mindenkivel beszélgettem, kivéve vele, lehet hogy nem érdeklem és az sem, hogy ki fog vigyázni a kereszt lányára. Hát ő tudja, minden esetre én sem megyek oda hozzá, mert nem tudnék a szemébe nézni, hiszen  ha a közelében vagyok rögtön lefagyok, hogy tudnék vele kettesben beszélgetni.



~"Liam szemszöge"~


Harry nagyon furán viselkedik nem tudom mi van vele. Azóta ilyen amióta meglátta Saraht, lehet bejön neki, nem, biztos, hogy nem, akkor már rég ráhajtott volna. Megkérdeztem Daniellet ő mit gondol erről és ő is ezen a véleményen volt. Így mikor Harry megjött a bárba odamentünk hozzá beszélgetni.
   - Hé haver, mi van veled olyan fura vagy ma? - kérdeztem tőle, de mintha meg sem hallotta volna ezért kicsit a vállába bokszoltam.
  - Mi, mi hozzám beszéltél? -kapta felém a tekintetét, a szemében valami különöset láttam, csillogott, nem tudtam mitől van nem szokott ilyen lenni.
  - Azt kérdezte mi van veled mert ma nagyon furcsán viselkedsz. - ismételte meg kérdésemet Danielle
  - Mi lenne, semmi, miért kell folyamatosan zaklatni.! - mondta ingerülten, szinte már felháborodva.
  -Hé nyugodj le, csak tudni akartuk miért vagy ilyen, nem kell leharapni a fejünket! - mondtam a kelleténél egy kicsit hangosabban, ekkor minden szem pár ránk szegeződött. Aztán mindenki folytatta amit éppen csinált.
  - Figyelj, tudod, hogy nekünk mindent elmondhatsz, és ha kell megpróbálunk segíteni. -mondta neki Danielle és én is helyeseltem
  - Köszi és tudom, majd szólok, hogyha lesz valami. - mondta kedvesen Harry de közben nem is minket nézett, valakit keresett a teremben, aztán hirtelen elmosolyodott és újra ránk figyelt. Nem tudtam, hogy kire nézhetett, aztán rezgett a telefonom. Megnéztem Danielle küldött üzenetet,  azt írta:
                       Saraht nézet, láttam, biztos vagyok benne!!! :)

 - Harry, mi most odamegyünk Sarah-hoz beszélgetni, te nem jössz? - kérdeztem hátha látok rajta valami reakciót, de semmi.
  - Kösz, most nem, talán majd később csatlakozom. - mondta közömbösen.
Átsétáltunk Sarah-hoz, akit éppen Niall fűzött, hogy menjen el vele a Nado's-ba kajáért, mert már az egész svédasztalt felfalta. Nagyokat nevettünk, nagyon kedves, szimpatikus, vicces lány, pozitívan csalódtam benne.Ő is egy kicsit furcsa nem tudom miért, lehet hogy mindig ilyen, de az is elképzelhető, hogy csak most mert még nem nagyon ismer senkit.Néha el-el pillantott, de szerintem ez természetes, hiszen idegenek veszik körül. Kezdett kiürülni a terem, Harry  telefonált, mi elköszöntünk Sarahtól és felmentünk a szobánkba.



~ "Sarah szemszöge"~

Tommal és Louval megbeszéltem, hogy ma még nem kell Luxra vigyáznom, így utolsóként kijöttem a bárból és hazaindultam. Otthon kicsit kutattam a fiúk után, hogy képben legyek. Megnéztem néhány videót, azt tudtam, hogy hülyék, de, hogy ennyire azt nem gondoltam volna. A filmjüket is megnéztem ami az életükről szól, nagyon megindító volt, néha könnyeztem is. Az biztos, hogy nem olyanok mint a többi popsztár. A film után részletesen rákerestem Harryre, találtam néhány furcsa dolgot, amit nem értek......






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése