2014. március 15., szombat

IV. FEJEZET

  ~"Sarah szemszöge"~


Amikor beírtam a keresőbe a banda nevét elég sok cikket találtam. De mégis a legtöbbet Harryről. Az első két-három cikket elolvastam. Mind arról szólt, hogy mikor milyen lánnyal látták és hogy mennyire szereti a lányokat. Néhány cikk azt is írja hogy csak kihasználja az ellenkező nemet. Bár elhihetném, de nem hiszem, mert tudom hogy az esetek 80%-ban a sajtó hazudik. Emlékszem mikor még Madridban dolgoztam az egyik nap sorban mondták le a foglalásokat és akik éppen akkor voltak a szállodában elutaztak. Nem értettük hogy mi történt. Aztán az interneten találtunk egy cikket, amely arról szólt, hogy csak romlott ételt használunk, a férfi dolgozóink fiatal nő vendégeket zaklatják és ok  nélkül küldünk el embereket a főnökünk. Persze ez mind nem igaz és egy volt dolgozó terjesztette, amiért kirúgták. Szerencsére bevallotta a csaj, így most minden olyan mint régen. Úgyhogy előbb megismerem és csak utána alkotok véleményt, már ha hajlandó lesz velem beszélni.
  - Szia Húgi!!! - Rántott ki gondolkozásomból, Dan, a bátyám hangja.szóval hazatalált már vagy két napja nem volt itthon.
  - Helló! -  Kiáltottam vissza, majd kikapcsoltam a laptopot és lementem a konyhába. Jól sejtettem, hogy itt fogom találni, éppen kaját keresett magának.
  -  Csináljak palacsintát? - kérdeztem. Tudom, hogy magának max. szendvicset csinálna vagy rendelne valamit. Szóval itt az ideje elővenni a főző tudásom. Már ami van :)
  - Ja, az jó lenne, elég éhes vagyok.
  - Azt mindjárt gondoltam. - Azon gondolkoztam milyet csináljak Amerikait vagy simát, az amerikai mellett döntöttem.Miközben sorra gyártottam a palacsintákat, Harry-n gondolkodtam. Vajon milyen lehet valójában, szívesen megismerném az igazi Harryt.
  - Na kész van már? - jött le Dan az emeletről.
  - Mindjárt. - majd megfordítottam a levegőben a palacsintát.
  - Ügyes vagy főszakácska, de már nagyon éhes vagyok, úgyhogy siess.

  - Jó, jó addig vedd elő a Nutellát. - mint aki meg sem hallotta volna, csak nyomkodta tovább a telefonját. gondolom Annával beszél, a barátnőjével. Akkor ismerkedtek meg amikor ideköltöztünk. Tisztára , mint egy álom pár, Anna olyan, mint Dan lányban.Az isten is egymásnak teremtette őket.Bírom a csajt, elég jó fej, néhanapján elszoktunk menni vásárolgatni. Egy évvel idősebb  nálam így jól kijövünk egy mással. Gondolataim közt összeraktam két palacsinta tornyot, ahogy szoktam.
  - Dan, Kaja!! - valahol a házban volt de már nem ült az asztalnál.
  - Ok, egy pillanat. - vártam néhány percet de nem jött, úgyhogy nekiálltam enni. Mikor már a felét megettem akkor jött vissza. De a telefonját egy percre sem rakta le. Mesélni akartam neki az új munkámról, de így nem tudtam. Amikor végeztünk épp meg akartam szólalni, de ő megtette helyettem.
  - Most mennem kell. Nem tudom mikor jövök, Ne várj! - egy kicsit szomorú voltam. Egy ideje folyamatosan eltűnik, alig vagyunk együtt. Már rég nem olyan a kapcsolatunk mint volt. Úgy döntöttem áthívom Cammy-t , olyan rég filmeztünk együtt, nem is tudom mikor volt. Kicsöng, kicsöng, kicsöng, kicsöng és felveszi.
  - Hali - köszönt vidáman
  - Hi! Nem akarsz átjönni filmezni. Dan lelépett és unatkozom. Na meg egy csomó mindent kell mesélnem.
  - Thomas-ra kell vigyáznom, Ő is jöhet?
  - Naná, akkor várlak titeket.
  - Oksa, 10 perc és ott vagyunk. - és lerakta. Az a jó, hogy nem lakunk egymástól csupán 3 percre, így gyorsan átérünk egymáshoz.Alig vártam, hogy jöjjenek, csináltam pop-cornt meg üdítőt és leraktam a nappaliban a kávézó asztalra. Ja meg a piákat is eldugtam, mert múltkor Thomy megkóstolta a Jacke Daniel's-t, mert szomjas volt. 8 éves de már nagyon élni akarja a felnőttek életét.. Éppen végeztem mikor csengettek.
  - Sziaaaa! - nyújtotta meg az a betűt Camy és a nyakamba ugrott.
  - Fújj. - adott hangot a véleményének Thomy.
  - Thomy foglald el magad valamivel. - mondtam neki útban a nappali felé.
  - Ok. - és már el is tűnt.
  - Na mesélj  csajszi, mindent tudni akarok! - kezdett faggatózni Cammy és kényelmesen helyet foglalt a kanapén.
  - Szóval, az 1D szált meg a hotelban és Lux Atkin-ra  fogok vigyázni. - meséltem. Cammy örült sikoltozásba kezdett, majdnem megsüketültem. Ezek után az egész délután a fiuk elemezésével töltöttük. Minden apró részletet elmondott róluk, hogy Louis imádja a répát, Liam utálja a kanalakat, Niall mindig eszik, mégis fitt és vékony, Zayn nem bírja ki, ha nem nézhet tükörbe 10 percenként és hogy Harry nagy nőcsábász és szereti a macskákat. 22:00 után Cammy-ék hazamentek, én pedig elmentem fürdeni és aludni.
Na meg készültem, lelkileg a holnapi napra....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése