2014. március 25., kedd

VI. FEJEZET

"Elenor szemszöge"

Amikor tegnap a "konferencián" bemutatkozott Sarah már akkor láttam, hogy kedves és aranyos, érti a viccet, mert ahelyett, hogy megsértődött volna Louis viccén inkább velünk nevetett. És amikor reggel mesélt a tetkójáról és a múltjáról egy kicsit megsajnáltam. Ott kellet hagyni a szülővárosát és a szüleit egy hülye fiú miatt. Pedig ahogy az ember rá néz egy élet vidám lányt lát, akinek állandóan jó kedve van. Tegnap este miután felmentünk a bárból Louis-val beszélgettünk és azt mondta, hogy nagyon jól járt Lux Sarah-val, mert nagyon kedves. Ez szerintem is így van. Örülök, hogy Sarah megismerhettem. Na meg aztán Harold barátunk is elég furcsán viselkedik tegnap óta, na meg reggel, amikor észre vette Sarah tetoválását gondolom nem csak oda nézet és meglátta, hanem elég rendesen végigmérte. Na de mindegy ez nem az én dolgom. Miután befejeztük a reggelit odamentem Sarahoz.
- Ha gondolod feljöhetsz hozzánk átöltözni és felfelé menet bemegyünk Lux fürdőruhájáért.- mondtam el neki az ötletemet.
- Rendben, felmegyek veletek. Bár nekem nincs bikinim. Nem gondoltam volna hogy fogunk fürdeni.- mondta megszeppenten, miközben Lux-ot tartotta a karjában.
- Semmi gond. Szerintem valamelyikünk tud neked adni.- mondtam kedvesen- Szeretnék, illetve szeretnénk a lányokkal egy kicsit megismerni téged.
- Oké. Szerintem mehetünk is.- Úgy tűnt, hogy nyit felénk és szeretne ismerkedni. Ezzel mi is így vagyunk. Perrie és Dani is ideért már hozzánk, úgyhogy együtt indultunk fel.

"Sarah szemszöge"

Örülők, hogy a lányok felhozták ezt a ismerkedős ötletet. Talán még barát nők is leszünk. Remélem.
- Van tesód Sarah? Lehet mondtad már, de kiment a fejemből. Bocsánat.- bár már tényleg mondtam, de látszott Perrie-n, hogy az igazat mondja.
- Ugyan nincs semmi. És igen van egy bátyám. Daniel, de én csak Dan-nak hívom. Nagyon jó fej. Mindig is jó testvéri kapcsolatunk volt. Bár egy ideje alig van otthon, mert mindig a barát nőjével van és ha otthon van akkor sem beszélget velem, hanem a telefonját nyomkodja. Az elején még elég idegesítő volt, de most már megszoktam.- mesélem.
- És akkor nem bírod a bátyád barát nőjét?- érdeklődött Dani.
- Nem nem ilyenről szó sincs. Szerintem Anna nagyon kedves és összeillenek Dan-nel, csak el kell fogadnom hogy ennek az az ára, hogy velem alig van és néha szinte el is felejt. Persze ilyenkor ott van Cammy a legjobb barát nőm és néhány haver akivel eltöltöm az időm. Na meg ugye a munka. Igazából nem vagyok elveszett Dan nélkül sem, csak néha jó lenne ha olyanok lennénk mint régen, hogy egész nap együtt hülyéskedünk.- emlékeztem vissza azokra az időkre amikor még Madridban laktunk.
- Én mindig is szerettem volna egy bátyót, de még testvérem sincs. Az egykeségnek is megvan az előnye.- mosolygott Elenor. A beszélgetés közben lassan felértünk a lakosztályuk szintjére és elindultunk először Lou-ék hoz Lux-nak ruháért. Megálltunk a szoba előtt majd bekopogtunk. Tom nyitott ajtót, de meg sem kellet szólalnom a kezembe nyomott egy táskát, majd becsukta az ajtót. Lehet hogy valamit megzavartunk.Khm..Khmm.
- Ez fura volt. Na mindegy gyertek. Milyen bikinit szeretnél Sarah és kitől?- kérdezte izgatottan Elenor.
- Végül-is mindegy, csak jó legyen.- válaszoltam
- Oké, akkor szerintem Dani?- fordult Danielle felé El.
- Persze, milyet szeretnél?- lépünk be a lakosztályba. - Mindjárt előszedem őket.- ő is elment a szobájába, mint a többi lány és elkezdtem öltöztetni Luxot. Közben vissza jött Dani is 3 bikinivel.
- Na melyiket szeretnéd?- érdeklődött Daniella
- Te már választottál?- Dani bólintott- Akkor zászlósat szeretném.- Ahogy megláttam megtetszett. Volt egy hasonlóm régen csak elveszett. Dani elment átöltözni. Közben végeztem Lux átöltöztetésével. Felakartam állni, de valami vissza húzott. Aztán észrevettem, hogy Lux a hajamba kapaszkodik.
- Jaj, drágám elengedsz?- kérdeztem mosolyogva Luxot.
- Nem, nem. Ne menj elll.- kacagott.
- Jó jó maradok.- nevettem már én is.
- Nagyon cukik vagytok. Na, de vigyázok rá amíg elmész átöltözni. Nyugodtan menj be a szobánkba.

"Louis szemszöge"

Reggeli után még lent maradtunk a hallban beszélgetni, így a lányokat hagytuk átöltözni. De úgy 20 perc után mi is elindultunk fel. Ahogy beléptünk a szobába mindenki elindult a saját szobája felé.


A fiúk lakosztálya



A konyhából hangokat hallottam és Lux nevetését. Gondolom Sarahval vannak ott. Elindultam az Elenorral közös szobánkba. Kopogás nélkül nyitottam be, de lehet mégis kellett volna. Azon nyomban vissza csuktam. A lány is felsikított, mire Elenor Luxal a karjában és Harry is ige sietett.
- Mi történt?- kérdezte Harry halál sápadt arcomra utalva. Elenor alig bírt megállni a lábbán úgy nevetett. Ő sejthet valamit.
- Szoba....póló...nélkül...Sarah...felém fordul....brrrr.- elgondoltam.- Bocsi Elenor nem szeretek mást csak téged, nem akartam látni Saraht így.- mentegetőztem.
- Ajj Louis. Tudom, hogy véletlen volt. Már csak Sarah-ra vagyok kíváncsi.- nevetett Elenor
- Te komolyan láttad Saraht póló nélkül?- kérdezte Harry és mintha a hangjában féltékenységet fedeztem volna fel.
- Aha, de melltartó sem volt rajta.- nem mertem magam elé képzelni azt a képet. Nem nem azért mert csúnya lenne vagy nem lenne jó alakja, csak nekem ott van Elenor és ott van Harry is, akinek tetszik.
- Mázlista vagy, de lettem volna a helyedben.- álmélkodott Harry. A beszélgetésünket az ajtó nyílása zavarta meg. Sarah lépett ki rajta.
- Sajnálom. nem akartam benyitni nem volt direkt. -mentegetőztem.
- Nem semmi baj. Be kellett volna zárnom az ajtót. Nem tehetsz semmiről.- mondta Sarah megszeppenten. Amikor először megláttam ahogy besétált a terembe azt hittem, hogy nagyszájú lány és hogy egyből majd rá hajt Harryre vagy Niallre. De aztán amikor elkezdtünk ismerkedni megváltozott róla a véleményem. Csendes és aranyos lánynak ismertem meg, aki látszólag tetszik Harrynek. De szerintem Sarahnak sem közömbös Harry.
- Oké ezt megbeszéltük. -mondta Elenor -Lemegyünk a lányokkal a medencéhez, majd ti is gyertek.- Amikor becsukódott az ajtó Harryvel össze nevettünk, majd mindketten elmentünk átöltözni. Pár perc múlva mind az öten már úton voltunk lefele a medencéhez.....

sötét alapon virágos: Elenor
csíkos: Perrie
világos alapon virágos: Daniella
zászlós: Sarah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése