2014. március 19., szerda

V. FEJEZET

~ " Harry szemszöge " ~


Ez a lány teljesen felkavart, nem is tudom mi fogott meg benne ennyire. Talán az, hogy ő nem olyan mint a többi lány akikkel maximum egy éjszakát vagyok és ennyi. Nem ő más, más mint a többiek, különleges, nagyon is az. Ezek a gondolatok jártak a fejemben, amikor a bárban álltam az egyik asztalnál és a telefonomat nyomkodtam. Pontosabban Sarah-ra kerestem rá a képeit nézegettem , éreztem, hogy mosoly húzódik a számra. Hihetetlen mit művel az emberrel akár egy kép is. A beszélgetést inkább mellőztem ma vele, lehet, hogy így bunkónak tűnöm, de ez most nem ment volna. Éppen a hotel szobámban ültem és néhány mondatot írtam abba a könyvbe amit talán még senki nem olvasott. A naplóm, szinte minden nap írok bele, lehet ez kicsit furcsán hangzok egy fiú, lassan férfi szájából. Ez az a tárgy amihez igazán kötődöm, ez őrzi minden titkom amit senkinek sem mondtam még el. Ez a könyv őrzi azokat a gondolatokat, szavakat amiket nem mondtam / mondok ki. Ez az a könyv, amelyben egy új fejezet kezdődik"Sarah" címmel. Talán ez a lány nem csak a naplómban lesz egy fejezet, hanem az életemben is. Eltettem a könyvemet a bőröndöm aljára, mert kipakolni még nem akartam. Átmentem Niall szobájába és együtt lementünk enni valamit, már érkezéskor kiszúrt magának egy éttermet a szállodától nem messze, így oda mentünk. Nem igazán beszélgettünk semmi lényegesről, szóba esett a család, a néhány hónap múlva kezdődő turné  és azok a dalok amiket az új albumon találhatnak a hallgatók. Miután meguzsonnáztunk az étteremben visszamentem a szobámba , elfeküdtem az ágyamon és csak Sarah-n kattogott az agyam. Láttam magam előtt s szemébe néztem, nem mondtam neki semmit csak néztem és ekkor megmozdult a szája azt suttogta "soha". Nem értettem ennek a látomásnak mi értelme volt, megijedtem ettől a szótól mit akarhat ez jelenteni. Na mindegy is, úgy döntöttem ma már nem megyek le vacsorázni ezért elmentem fürdeni. felvettem egy pizsamának szolgáló pólót és boxert majd befeküdtem az ágyba. Bekapcsoltam a tévét, csak lépkedtem a csatornák között, nem is érdekelt mit nézek még most is csak Sarah-n járt az eszem. Reggel a telefonom ébresztőjére keltem, kb. fél hét lehetett amikor kikászálódtam az ágyból. Azért is keltem ilyen korán, mert reggel 7 órakor kezdődik Sarah munka ideje, ami azt jelenti, hogy reggel 7-kor az étteremben fogja várni Lux-ot és együtt reggeliznek.
 Elmentem zuhanyozni és fogat mosni, valami vállalható öltözékbe bújtam és pontban 7-kor elindultam a szobámból.Egyedül sétáltam végig a csendes folyosón és úgy döntöttem inkább gyalog megyek le és nem várok a liftre. Az étteremtől pár lépésre megálltam a lábaim nem engedelmeskedtek, így elmentem a hall-ban található féfrimosdóba kicsit összeszedni magam. Ahogy a tükörben megpillantottam önarcképem, feltettem magamnak azt a kérdést: " Hé haver mit csinálsz itt, rég bent kéne lenned, te vagy Harry Styles, csak nem lehet olyan nehéz belenézni annak a lánynak a szemébe." Ezt a mondatott is
mételgettem magamban, a mosdóból kifelé. Majd besétáltam az étkezőbe, egyből a VIP szekcióhoz siettem, erre az egyre emlékszem a megbeszélésről, hogy itt csak mi foglalhatunk majd helyet. Ahogy beléptem a terembe egyből megpillantottam az asztalt, ahol a csapat nagy része helyet foglalt. Oda sétáltam az asztalhoz és mosolyogva leültem az egyik üres helyre. Kedvesen köszöntem nekik, közben szememmel Sarah-t kerestem, de nem láttam sem őt, sem Lux-ot a teremben.
 - Üdvözlöm uram , mit hozhatok önnek? Ajánlom figyelmébe svédasztalunkat, nagyon ízletesek a mai ételeink. - jött oda hozzám az egyik pincér.
  - Köszönöm most nem kérek semmit, körülnézek a svédasztalnál. - válaszoltam kedvesen, mosolyt küldve felé, majd távozott az asztaltól.
  - Hogy aludtatok? - tettem fel a kérdést reggeliző társaimnak. Mellettem ült Niall aki éppen negyedik tányérjáról pusztította el az ételt, másik oldalamon Paul foglalt helyet, mellette Tom és Lou, az asztal főnél egy etető szék, mellette pedig három üres szék volt található.
  - Köszönöm jól. És te Harry?  - tette fel a kérdést Paul, a többiek annyira bele voltak merülve az evésbe, hogy észre sem vették, hogy kérdeztem valamit.
  - Egész jól, még kicsit szoknom kell a helyet, de ma már jó lesz.  - mondtam teljesen természetesen , mert tényleg így gondoltam.  - Elmegyek nézek magamnak valami ehetőt. - álltam fel az asztaltól és a svédasztalhoz siettem.  Nem nagyon kívántam most a nehéz ételeket így úgy döntöttem, valamilyen müzlit eszek. Ahogy a müzlis pulthoz értem észrevettem Lux-ot és Sarah-t, ahogy felém közelítenek.
  - Szia Harry! - köszönt rám csilingelő hangjával, nyugi Harry nem eshetsz össze mondogattam magamban.
  - Sziasztok! - bátorság, minden rendben lesz - Hogy vagy kedves Sarah? - uram isten mi van velem , hogy mondhattam azt , " kedves Sarah" , tényleg megbolondultam.
  - Köszönöm jól, és te öööm.....öm......Harry. Igen Harry és te hogy vagy?  - mi ilyen nincs még a nevemet sem tudja, de ez hogy lehet.kizárt dolog, nincs olyan ember a földön, aki az én nevemet nem tudná megjegyezni erre pont ő.
  - Én is jól vagyok, remélem csatlakozhatom hozzátok reggelinél? - kérdeztem, fülig érő mosollyal.
  - Semmi akadálya, igaz Lux?
  - Igen, Hajji bécsi ülj mellém és Sajah mellé. Lécci, lécci. - ki tudna ellenállni egy ilyen kis tüneménynek.
  - Meglátjuk, hogy lesz-e hely mellettetek. - mondtam Lux-nak, óriási mosollyal az arcomon.Vettem magamnak egy kis müzlit és az asztalunkhoz sétáltunk.Helyet foglaltam Sarah mellet, természetesen Lux érése miatt, magamtól nem mertem volna odaülni.Mindenki csöndben fogyasztotta a reggelijét, amikor észrevettem Sarah csuklóján egy tetkót. Nem voltam biztos abban, hogy az egy tetkó, ezért megkérdeztem.
  - Sarah, ne haragudj, hogy megzavarlak, a csuklódon egy tetkó van?  - kérdeztem kiváncsian, ekkor nminden szempár Sarah kezére szegeződött.
  - Igen Harry jól látod, ez egy tetkó. - mondta kedvesen és közben a szemembe nézett, hihetetlen érzés volt, ekkor Lou megszólalt.
  - És ha szabad kérdeznem, mit takar ez a szöveg? - szegezte Sarah-nak a kérdést, aki készségesen válszolt
  - Természetesen szívesen válaszolok. - mosolygott, majd nagy levegőt vett és belekezdett a mesélésbe - A felirata következő: "All you need is love". A legtöbb embernek akik erről kérdeznek csak annyit mondok, nagy Beatles rajongó vagyok és semmi különösebb oka nincs. Nem sok ismerősöm tudja mit is jelent igazán, de nektek elmondom, úgy gondolom ez alap a-hoz, hogy megbízzatok bennem.Szóval kezdjük az elején. Amikor még Barcelonában éltem, körülbelül két évvel ezelőtt, nagyon komoly kapcsolatom volt egy bizonyos Leon nevű sráccal. Nagyon szerettük egymást, már a jövőt tervezgettük, amikor kiderült, hogy megcsalt, óriási veszekedés keletkezett az egészből, majd amikor megkértem ő, hogy hagyjon egy kis időt gondolkodni nekem, teljesen felment benne a pumpa és megütött. - ahogy ezeket elmondta legörbült a szája, és egy könnycsepp is kicsordult a szeméből, összeszedte magát majd folytatta mondandóját - Néhány napig gondolkodtam majd arra jutottam, mindenki megérdemel még egy esélyt így folytattuk kapcsolatunkat. Ő is szerettet és én is szerettem, de volt, hogy többször is megütött, csak egyszerű, kis hétköznapi veszekedések miatt is.nap mint nap mesélték a barátnőim, hogy ezzel és azzal látták együtt. Ebből nagyon elegem lett és végleg szakítottam vele.  Napokig zaklatott és azt hazudta ő még mindig szeret, tipikus macho pasi volt, de nem engedtem neki. Ekkor varrattam fel a kezemre ezt a szöveget. Tovább zaklatott így nem tehettem mást, a bátyámmal együtt elköltöztünk, ide Madridba, néhány napig még hívogatott aztán lettet rólam, azóta nem hallottam felőle. Mára csak egy múló emlék és egy kedves kis zöveg a jelentése. - ahogy befejezte a történetet láttam rajta, hogy megkönnyebbül, hogy ezt elmondhatta nekünk.
  - Az az ember aki megüt egy nő, az nem férfi!!! - mondta Niall felháborodottan.
  - Igen ezzel egyet, kell, hogy értsek. - mondtam rosszallóan.
  - De Sarah, ügy azóta jobban vagy??  - kérdeztem, a még mindig meglepett Lou,
  - Persze, mondom, mára ez csak egy rossz emlék és élem a boldog és szingli tinik életé. - mondta vidáman, szóval szingli, tehát van nála esélyem.Örülök neki, hogy ilyen őszintén beszélt nekünk az eddigi életéről.
  - És mi a mai program?? - kérdeztem kíváncsian.
  - Esetleg egy úszás a lenti medencénél? - ajánlotta fel Sarah.
  - Ez egyész jó ötlet ki lenne benne? - kérdezte Paul
  - Én szívesen csatlakozom - mondtam








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése